Zwroty

To nie do końca o ten album chodziło? Nie otwieraj go z fabrycznej folii, po prostu zgłoś zwrot.

Do 14 dni masz prawo się rozmyślić i zwrócić dostarczony przez nas album (także ten "na zamówienie" oraz kupiony jako preorder), o ile wciąż ma fabryczną folię!
Zwrot jest opłacany przez Ciebie.
Pamiętaj, żeby zapakować zwracany produkt bardzo solidnie. Będziemy wdzięczni, jeśli prześlesz nam paragon (nie jest konieczny). Nie zapomnij wypełnić i przesłać nam oświadczenia o odstąpieniu od umowy - wzór obok.

...póki co trzeba ją stworzyć samej/samemu, pamiętając, aby zwracany towar trafił bezpośrednio do nas (a nie np. do paczkomatu)

Zwracane w ramach zwrotu konsumenckiego przesyłki kieruj na nasz adres:
F.H. "Pod Nazwą"
ul. Mieszka I 28
42-690 Hanusek

Formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość (wzór)


Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących produktów: [nazwy kupionych przedmiotów].

Data zawarcia umowy: [data]
Data odbioru przedmiotów: [data]
Nr zamówienia: [nr zamówienia w sklepie]
Nr rachunku bankowego: [nr konta kupującego, na który ma wpłynąć zwrot należności - tylko jeśli przesyłka była pobraniowa]
Data: [data odstąpienia od umowy]
Podpis: [tylko, jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]

Reklamacje

Coś jest nie tak, jak powinno być? Nie załamuj się, po prostu zgłoś nam reklamację.

Jeśli wada powstała podczas doręczenia - możesz samodzielnie zgłosić reklamację do przewoźnika, wcześniej wypełniając protokół szkody.
Jeśli jednak odkryjesz jakąś wadę fabryczną w sprzedawanych przez nas produktach - możesz zgłosić nam reklamację z tytułu rękojmi. Koniecznie określ, jakie rozwiązanie Cię interesuje: obniżenie ceny, zwrot pieniędzy, wymiana towaru na nowy?
Mamy 14 dni na rozpatrzenie reklamacji.
Będziemy wdzięczni, jeśli prześlesz nam paragon (nie jest konieczny) i wypełniony formularz reklamacji - wzór obok.

Poinformuj nas wcześniej o chęci złożenia reklamacji, wówczas wyślemy do Ciebie opłaconą przez nas etykietę nadawczą do paczkomatu :)

Zwracane w ramach reklamacji przesyłki kieruj na nasz adres:
F.H. "Pod Nazwą"
ul. Mieszka I 28
42-690 Hanusek

Formularz reklamacji (wzór)


Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym zgłaszam reklamację następującego produktu: [nazwa kupionego przedmiotu].
Załączam opis reklamacji: [opis]
Oczekiwane rozwiązanie: [obniżka /zwrot / wymiana]

Data zakupu: [data zakupu przedmiotu],
Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]
Nr zamówienia: [nr zamówienia w sklepie]
Nr rachunku bankowego: [nr konta kupującego, na który ma wpłynąć zwrot należności - tylko jeśli przesyłka była pobraniowa]​
Data: [data zgłoszenia reklamacji]
Podpis: [tylko, jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]